Vårshopping

Igår var jag med Anna och barnen i Kista galleria där det blev lite shopping och en god fika. Därefter vidare till IKEA. Idag har jag gått runt Sergls torg, blev dock inte så mycket köpt mer än några doftljus. Här kommer lite bilder på det jag införskaffat.
Igår köpte jag den här fina blusen på H&M för 249 kr. Har haft den till beiga jeggings och mina konjaksfärgade Timberlandloafers till. Vårsnyggt!
Var inne på butiken American Classics där jag köpte votivljus för 25 kr/st. Älskar verkligen dofterna! Provade en parfym från Clean idag som heter Cotton. Lär köpa den snart, älskar doften av ren tvätt! Har tom en flaska doftspray från Glade i badrummet som heter Clean Linen. Haven var också en helt underbar doft!
En duschcreme som verkligen rekommenderas! Luktar helt underbart och för huden smidig och mjuk, innehåller olivolja. Finns att köpa på Kicks för 120 kr.
Den här snygga clutchen i svart sammet med detaljer i guld från French Connection köpte jag på Åhléns mellandagsrea för 175 kr (ord. 799 kr). Igår hittade jag en matchande plånbok i guldlook på H&M för ynka 30 kr. Finfint!
Skall ta och läsa Åhléns nya modemagasin och senaste numret av Chic medan min älskling sover en stund.
Hörs en annan dag!
/Sara

Kommentarer
Postat av: Icka

Hej hjärtat.

härlig blus, har också kikat på den fast i lite rosa tror jag.

Hoppas allt är bra med dig och de dina.

Kram

2011-04-08 @ 13:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0