Virus och nytt favoritte

Idag har sambon och jag varit sängliggande. Vi har troligen råkat ut för något elakartat virus med bland annat huvudvärk som symtom. Gick upp vid 10.00 för lite frukost och framåt eftermiddagen låg vi helt däckade i ett bubbelbad tillsammans. Fick i oss lite soppa till middag förut och nu sitter jag med en härlig kopp te. Mitt nya favoritte kommer från Twinings i smaken äpple, kanel och russin. Riktigt gott! Skall försöka sitta uppe ett tag och kurera oss framför brasa och tv.
Så himla gott te och i min favoritmugg från Boston, tack älskling!
Älskar vår skortstensfria bordsspis. Mysfaktor och värme i ett för 995 kr!
Vad gör ni i kväll?
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0