To do list och Resursbank

I början på veckan skrev jag en "to do list" och nu har jag äntligen fått gjort bort allt som stod på den vilket känns väldigt skönt. Att lista vad man skall göra är absolut alldeles för underskattat. Har också ringt och skällt på Resursbank som verkligen är mästare på att INTE skicka ut sina avier i tid men däremot snabba på att lägga på förseningsavgifter...argg. Lyckades också spärra mitt VISA-kort i min bankdosa för en stund sedan, tur jag har ett Mastercard att använda i väntan på mitt nya VISA . Tänkte strax ta en dusch och skicka sambon till COOP. Funderar på tacos till middag (som vanligt)! Hoppas magen pallar det, den är inte på humör ännu.
Har fått massa vettigt gjort idag.
Zelda har varit ute många gånger idag, hon har kommit på att det är kul att hoppa i snön.
Vad skall du göra ikväll?
/Sara

Kommentarer
Postat av: Rooni

Vi åkte till Andreas föräldrar och fick soppatorsk på vägen. Promenerade en dryg kilometer i sträng kyla. hämtade bensin och sedan prommenad tillbaka.

bilen gick igång och sen blev det hem till föräldrarna. på middag.

Sedan kollade vi på andreas förhoppningsvis nya lägenhet, och förmodligen vårt framtida boende.



sen åkte vi hem. gjorde några drinkar, tittade på yes men.



Klockan 22:13 var vi döda.

2011-02-26 @ 08:51:12
URL: http://www.rooni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0