Måndag

Idag har varit en händelserik dag på flera sätt. Vi började förmiddagen med att få besök från mäklaren Caroline Rosén som arbetar hos Notar. Ett mycket trevligt besök som slutade med att vårt hus blev värderat till 4 000 000 kr. Vi köpte det i somras för 3 300 000 kr. Nya vitvaror, lite färg och tapeter samt installation av bergvärme har lönat sig! Nu är det bara resten kvar! Glädjande besked och skönt!? OH YES! Åt sedan dagens lunch som bestod av rester från igår samt sökte lite jobb.
Symöteslåda till lunch, så himla gott. Tack Ronny för inspirationen!
H&M har släppt sitt vårmagasin.
Linné från H&M, bästa nagellacket från Sally Hansen och parfymen Fancy Love från Jessica Simpson.
Hittade en fin hjärtformad skål från Le Creuset som jag tror blir fin i nya köket.
Så fina färger tyckte jag!
Idag är det fem år sedan min älskade mormor somnade in och det känns i hjärtat. Min mamma berättade tidigare idag att hon via ett telefonsamtal blivit hotad till livet av en utländsk man. Detta har gjort mig lite ledsen och vankelmodig. Jag som redan var trött och stressad. Kan inte folk bara vara normala och snälla med varandra!?
I vilket fall som helst så kommer jag åka ner till Göteborg i morgon för att träffa familj och vänner. Hoppas det kan ge mig lite positiv energi för jag måste verkligen ta tag i min arbetssituation när jag kommer tillbaka.
Hoppas du har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0