Interiördrömmar

Det passar alltid bra att dagdrömma när man ligger i sängen en hel dag och mår dåligt. Jag har legat och funderat över hur vårt sovrum skall se ut. Alltså vi har ju ett ganska nyrenoverat sovrum men det skall bli gästrum så fort vi börjat inreda vårt garage.
Jag har lyckats deala lite med mamma och skall byta mitt fina hörnvitrinskåp i jakaranda (arvegods från mormor) mot ett sminkbord och en byrå i off-white som mormor och morfar hade i sitt sovrum. Detta går i Laura Ashley stil. Har också köpt tapet från L A till nya sovrummet. Är också helt betuttad i kollektionen med dörrknoppar och dörrhandtag i glas/kristall. Kommer passa fint till kristallampetterna (också arvegods)! Här kommer lite bilder:
Tapeten jag köpte för en månad sedan. Me like!
Härlig interiör och inspiration till sovrummet.
Den här fina spegeln kostar c:a 2000 kr från L A. Vi har en snarlik som hängde i vårt badrum när vi flyttade hit!
Så himla snygg knopp till garderoben eller byrån.
Tycker att dessa kabelstickade filtar är så fina. Håller på att leta upp en på Ebay. Blir en antingen från Laura Ashley eller Ralph Lauren om jag inte kan få Ronny eller min moster att sticka till mig. Kuddfodral till hade inte heller varit dumt.

 

Ser fram emot att inreda nya sovrummet i lite mer klassisk stil! Vad tycker ni om Laura Ashley?
/Sara

Kommentarer
Postat av: Rooni

Ordnar du med material så ordnar jag dig en filt.

Jag behöver bara få igång allt med hemsidan och komma igång med det sedan har jag typ mer tid att göra sådant som att sticka. kommer jag bara igång så tar det inte lång tid.



men jag har ju sådan tur att jag får hjälp av er med hemsidan. vi kan göra en liten deal.



vi får igång min hemsida och allt det jobbiga med det. sedan så fixar jag din filt. Jag kan göra en flätstickning såsom du vill (kabel)



vad sägs?

2011-02-26 @ 08:56:16
URL: http://www.rooni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0