Folkhemmet

Oh nej tänker du som läser överskriften, nu skall Sara diskutera socialdemokratisk historia men det kan du fetglömma. Jag vill istället hissa möbel- och heminredningsbutiken Folkhemmet som man hittar på några ställen i Stockholm city och norrort. Vi besökte den nyöppnade affären i Sollentunamässan idag och här kommer lite härliga bilder:
Hade vi inte haft två rosaföraktande pojkar i familjen så hade jag kunnat tänka mig att sätta denna XL "fästmösoffa" i barnens allrum. Visst är den fräck!?
En spegel helt i min smak, kanske för nya sovrummet fast vit ram då.
Isblå klassiska fåtöljer som jag skulle kunna tänka mig i framtida läshörnan. 50% inkl. fotpall.
Golvlampa som gett mig stort habegär.
Snygga taklampor och tavlor med för den delen.
Coolaste matbordsstolarna i plexiglas. Tror minsann att fröken Löwengrip har några!?
Folkhemmet med sin Laminokopia i flera olika färger.
En Fatboy hängmatta skulle inte vara dum i sommar på altanen!
Riktigt snyggt soffbord, också 50%.
Damernas på Sollentunamässan går inte av för hackor, NK borde skämmas i jämförelse!
En hyfsat ny BMW men jag gillar inte bakpartiet.
På återhörande och seende!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0